Brumunddal vinner av Byggmakker Cup!

Postet av Moelven IL - Fotball den 16. Feb 2015

Brumunddal gikk av med seieren i Byggmakker Cup, etter en spennende finale mot Kongsvinger

Det ble god underholdning og masse bra fotball da Moelven arrangerte turnering for G14-lag i helga. Over 30 kamper ble spilt, og mange av dem var veldig spennende.

Det ble til slutt Brumunddal som gikk av med seieren etter at de beseiret Kongsvinger i finalen. Det var så jevnt at kampen måtte avgjøres på sudden death, og der var Brumunddølene sterkest. Vi gratulerer!

Moelven stilte to lag i turneringen. For Moelven 2 ble dette en tøff dag. Laget besto av kun G13-spillere, og det ble hardt mot spillere som stort sett er ett år eldre. Allikevel gjorde laget en meget god innsats, og i flere kamper imponerte spillerne, dessverre uten at det ga uttelling i poeng. Å møte lag som er eldre enn seg, er meget god trening, og alle guttene på Moelven 2 fikk masse verdifull matching denne dagen.

For Moelven 1 gikk det noe bedre resultatmessig. Vi klarte å komme oss videre til semifinalen på målforskjell. Her ventet Kongsvinger. Etter en veldig tett og jevn kamp, måtte det avgjøres på sudden death. Har ble dessverre Kongvinger for sterke, og vi røk ut. Allikevel imponerte også dette laget stort i flere av kampene, og det ble levert godt spill gjennom hele dagen. Alt i alt var dette en veldig bra dag for Moelvens to småguttelag.

Til slutt en stor takk til alle som jobber på dugnad når klubben arrangerer turneringer. Uten dugnadsinnsats ville vi ikke hatt mulighet til å arrangere noe som helst. Som vanlig gikk turneringen helt knirkefritt. Tusen takk for innsatsen!

Moelven 2:
Bak f.v: Magnus Banken, Ole Martin Lishagen, Vetle Hagen, Lavrans Fossen, Håvard Ingvaldsen
Foran f.v: Vegard Karlsen, Jonas Høie, Jørgen Grønbakken, Håkon Skaugen, Ole Bjørner Ophus

Moelven 1:
Bak f.v: Ismail Sulub, Eskil Pettersen, Joakim Øen, Even Karlsen, Ola Waagan, Amandus Skog, Håvar Rasmussen
Foran f.v: Andreas Karlsson, Mons Ringen Moen, Kjartan Gangås, Davod Arzani, Håvard Grønvold