Ny sportslig leder i Moelven

Postet av Moelven IL - Fotball den 30. Sep 2015

Lars Korpberget Bjørke ny Sportslig Leder i Moelven IL Fotball

Lars Korpberget Bjørke har takket ja til et engasjement som Sportslig Leder for Moelven IL senior gruppen menn. (Smågutt / Gutt / Junior / A-lag / Rekrutt lag) Han begynner i stillingen umiddelbart.

Lars kjenner klubben vår veldig godt. Han er særdeles godt kvalifisert til oppgaven både gjennom sin trenerutdannelse og engasjement for IØFK.

Moelven IL Fotball erkjenner at bredden er viktig og at vi skal ha en godt gjennomarbeidet plan for hvordan våre mange lovende talent skal ivaretas i fremtiden.

Vår målsetting er å ha et godt tilbud til alle våre utøvere – lengst mulig. Samtidig ønsker klubben å stabilisere seg i 3.divisjon på sikt gjennom primært egenproduserte spillere eller tilbud til yngre spillere i regionen vår som ser det naturlig å utvikle seg i Moelven IL Fotball.

Lars vil være ansvarlig for den sportslige satsningen og ansettelser av trenere / assistent trenere i senior gruppen. I tillegg vil han jobbe med etablering av spillergrupper på de ulike nivåene og støtteapparatet rundt hvert enkelt lag.

Vi er stolte av at Lars har takket ja til denne oppgaven og ønsker han velkommen til klubben!