Moelvens nye trener er klar

Postet av Moelven IL - Fotball den 17. Des 2015

Geir Haga er Moelven nye hovedtrener. Foto: Ringsaker Blad

Geir Haga tar over som trener for A-laget.

Moelven har ansatt Geir Haga som sin nye hovedtrener. Geir kommer fra Brumunddal, men bor i Moelv. De som har fulgt Moelven i 2015 har sikkert fått med seg at Geir har hatt ansvaret for G16 i år.

Det er en trener med mye erfaring som nå overtar A-laget. Sportslig leder Lars Bjørke sier følgende om ansettelsen:

For klubben er dette et viktig signering. Geir kjenner klubben godt, har vist at han er flink til å få ut potensialet av spillere og har en klar formening om hvordan fotball skal spilles.

Geir kommer til å gå inn i denne jobben med den entusiasmen som kreves, og jeg har klokketro på at dette blir veldig bra. Det er også et viktig strategisk grep for klubben å få inn «en av sine egne» til å trene a-laget.

Det bygger opp om ambisjonen å skape et lag med stor lokal tilhørighet som skaper entusiasme og interesse i «byen».

Geir har evnen til å kombinere det å være en tydelig leder for gruppa og samtidig få fram smilet hos spillerne. Det er akkurat hva laget trenger.

Det er bare å glede seg til sesongen.

Vi ønsker Geir lykke til med jobben, og venter i spenning på å se hva han vil tilføre A-laget vårt!