TRENERKURS 11.-12. NOVEMBER

Postet av Moelven IL - Fotball den 11. Okt 2016

Fredag 11. og Lørdag 12. november blir det arrangert trenerkurs i Idrettsparken. I Mars gjennomførte vi delkurs 1 - så denne gang gjennomfører vi delkurs 2.

Som i vår dekker klubben deltageravgiften for de som ønsker å delta. Vi håper så mange som mulig har ønske og mulighet til å bidra. Dette er relevant både for de som jobber med de minste og de som jobber med de eldre.
Vi ønsker både de som er trenere i dag og fremtidige trenere velkomne til kurs! For Moelven er det viktig å øke trenerkompetansen for hele klubben, så det er bare å møte opp uavhengig av hvor mye fotballfaglig bakgrunn du har.

NB: Det er ikke nødvendig å ha gjennomført delkurs 1 for å gjennomføre delkurs 2!

Påmelding innen 04.11 til bjorkelars@hotmail.com - men det er førstemann til mølla som gjelder - så vær rask.

Har du spørsmål - ikke nøl med å ta kontakt. Enten på mail eller mobil 992 72 503.

Program finner du her

Grasrottreneren del 2 Invitasjon Moelven.docx