INFO: Eat-move-sleep 17.-18 september

Postet av Moelven IL - Fotball den 13. Sep 2016

Hei.

Det nærmer seg nå cup og vi håper at været blir på vår side.

Håper at alle har fått infoen de trenger om når kampene spilles osv.

Linken for kampoppsettet finnes her:

Når det gjelder spillelister så ha gjerne disse klare ved ankomst. Det vil ligge lister i sekretariatet for utfylling.

Vedlagt ligger det også et oversiktskart over idrettsparken.

Praktisk informasjon

Kampene spilles ute i Idrettsparken eller inne i Limtrehallen. For de som ikke har vært i Moelv før, er det bare å følge skilting etter avkjøring fra E6 og Rv 213. Det er gode parkeringsmuligheter i nærhet til Idrettsparken, og våre parkeringsvakter vil vise vei!

Ved ankomst melder lagleder seg i sekretariatet. Samtidig leverer de sine spillerlister, dersom disse ikke allerede er lagt inn elektronisk. Etter at laget har spilt sin siste kamp, henter lagleder spillerlista i sekretariatet og møter med sine spillere til fortløpende premieutdeling på en egen scene mellom nedre bane og Limtrehallen.

Alle lag tar med et sett overtrekksvester eller reservedrakter/t-skjorter. Ved lik draktfarge er det laget som er oppført som ”bortelag” som skal bytte.

Turneringen gjennomføres etter NFF's spilleregler og med Fair Play-hilsen før og etter kamp. Blandete lag kan spille i jenteklassen dersom bare én gutt er på banen om gangen, ellers skal laget meldes på i gutteklassen. Bruk av overårige spillere må det eventuelt søkes om, og dispensasjon gis av sosiale eller medisinske hensyn. Det skal ikke legges opp til å forsterke et lag ved bruk av overårige spillere.

Toaletter finner dere i klubbhuset (både oppe og nede i gangen samt i alle garderober) og i Limtrehallen.

Det er en bemannet førstehjelpsstasjon på plassen.

Det er kiosker ved øvre og nedre bane og plassen utenfor Limtrehallen i tillegg til et Bama-telt med wraps, salater, lapskaus, frukt og smoothies på nedre bane. Vi steker vafler, griller hamburgere og pølser. Glutenfrie vafler finnes!

Skar G-sport vil ha et eget utsalg på nedre bane.

Vi gleder oss til en fotballrik helg i Idrettsparken i Moelv.

Under ligger banekart:

Øversiktskart lørdag